Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014


Έφερα τη ζωή μου ως εδώ.
Στο σημάδι ετούτο που παλεύει.
Έφερα τη ζωή μου ως εδώ.
Άσπρο μέτρημα μελανό άθροισμα.
Λίγα δέντρα και λίγα βρεμένα λευκά χαλίκια.
Άσπρο μέτρημα μελανό άθροισμα

Λίγα δέντρα και λίγα βρεμένα λευκά χαλίκια.
Κλάψαν όλη νύχτα προσδοκίες δεν είναι πια κανείς.
Δεν είναι εκεί ακουστεί ένα βήμα ελεύθερο,
ν' ανατείλει μια φωνή ξεκούραστη.

Έφερα τη ζωή μου ως εδώ.
Χαρακιά πικρή στην άμμο που θα σβήσει
δυο μάτια που ν' αγγίζουν τη σιωπή
Έσμιξα λιακάδα κλείνοντας χίλιους κόσμους
Ας θυμίσει κάποιος το αίμα μου στους άλλους ήλιους.

Έφερα τη ζωή μου ως εδώ
Όταν πέρασαν σιδερένιες πλώρες.
Κάθε καινούριο εμπόδιο με θρασσος το νικάνε.
Κέρδος του ήλιου σε μια ανθρώπινη καρδιά.
Μια μορφή από αλάτι
Λαξεμένη με κόπο
αδιάφορη ακατανόητη και άσπρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου